Tevreden? Laat het ons weten!

Diervriendelijk: 9,7
Klantvriendelijkheid: 9,9
Snelheid afspraak maken: 9,9
Deskundigheid / Vakmanschap: 9,9
Sfeer in de kliniek: 9,9
Nazorg: 9,7
Duim omhoog icoon Onze klanten geven ons een:9'9
100% beveelt ons aan!

Wilt u ons
beoordelen?

Klik dan hier!
Heeft u een vraag en/of opmerking over uw huisdier?
Bel dan met onze praktijk, wij staan u graag te woord!
Altijd bereikbaar icoon0548 - 52 12 22 (onze praktijk is 24/7 bereikbaar)
1 t/m 10 van 47 beoordelingen
Wendy Van Der Straat Rijssen maandag 22 maart 2021
Meer dan uitstekend!
Ervaring:

Ons konijn Jannie begon s avonds tegen 22u te bloeden. Om 00.15u hebben we gebeld en kregen te horen dat het of een blaasontsteking was of een tumor in de baarmoeder. Aan dat laatste konden ze helaas niks doen omdat konijnen vaak overlijden door de narcose. S ochtends zat het hele hok onder het bloed. We hebben direct gebeld en konden ook direct komen. Jannie voorzichtig in een handdoek gewikkeld en tegen ons aangehouden. Toen we de praktijk binnen kwamen was Jannie al zo goed als overleden. Ik was samen met mijn 2 dochters en waren zo ontzettend verdrietig en ze lieten ons alleen met Jannie om afscheid te nemen. De volgende dag lag er een kaartje van de praktijk in de brievenbus waarop ze ons sterkte wenste met het verlies van Jannie. Wat ontzettend lief... ik heb ze nog even gebeld om ze te bedanken. Wat een medeleven van de praktijk! Echt super fijn.

10
Aanbeveling: Ja
Totaal oordeel: 10
Klantvriendelijkheid: 10
Snelheid afspraak maken: 10
Deskundigheid / Vakmanschap: 10
Sfeer in de kliniek: 10
Nazorg: 10
Gea Doldersum Lemelerveld vrijdag 19 maart 2021
Hart voor het dier
Ervaring:

De dierenarts had er goed verstand van. Hij had hart voor dieren. Hele fijne ervaring. Echt een eyeopener.

9' 7
Aanbeveling: Ja
Totaal oordeel: 10
Klantvriendelijkheid: 10
Snelheid afspraak maken: 10
Deskundigheid / Vakmanschap: 9
Sfeer in de kliniek: 10
Nazorg: 9
Bianca Ten Hove Rijssen maandag 8 maart 2021
Hart voor dieren.
Ervaring:

Onze teckel is een paar keer in de praktijk geweest i.v.m. een hernia en diaree en braken. Ze kijken echt naar het dier wat nodig is, leven met het dier en baasje mee. Geven goed advies. Klantvriendelijk en heel gastvrij. Het belang van het dier staat boven alles. Ook de dierenassisten zijn behulpzaam en vriendelijk. Dank je wel Gilles, Wendy en het team voor jullie goede zorg voor Jip. Hartelijk groet, Bianca

10
Aanbeveling: Ja
Totaal oordeel: 10
Klantvriendelijkheid: 10
Snelheid afspraak maken: 10
Deskundigheid / Vakmanschap: 10
Sfeer in de kliniek: 10
Nazorg: 10
annemarie rijssen vrijdag 26 februari 2021
Echt gastvrij voor hond en baasje.
Ervaring:

Ik ben vandaag met mijn hond Nova voor het eerst bij Dierenarts Riessen geweest, ik vond dat ze echt aandacht voor mijn hond hadden en ook voor mijn vragen over mijn hond Nova. En mijn hond Nova voelde zich ook helemaal op haar gemak daar.

10
Aanbeveling: Ja
Totaal oordeel: 10
Klantvriendelijkheid: 10
Snelheid afspraak maken: 10
Deskundigheid / Vakmanschap: 10
Sfeer in de kliniek: 10
Nazorg: 10
Audrey Almelo zondag 6 december 2020
Uitstekende dierenartspraktijk
Ervaring:

Een leuk, gezellig, gedreven, ervaren en vakkundig team met hart voor dier en mens. Jaren geleden heb ik hier stage mogen lopen, waar ik veel heb geleerd en mooie ervaringen heb opgedaan. Sindsdien kom ik met mijn viervoetter Rakker bij DAP Riessen. Ik vind het prettig dat je voor alle eerstelijnsdiagnostiek en handelingen zoals chirurgie, echografie, röntgen en laboratorisch onderzoek bij deze praktijk terrecht kunt. Ik weet dat mijn hond hier in goede handen is.

10
Aanbeveling: Ja
Totaal oordeel: 10
Klantvriendelijkheid: 10
Snelheid afspraak maken: 10
Deskundigheid / Vakmanschap: 10
Sfeer in de kliniek: 10
Nazorg: 10
Erna Rijssen vrijdag 6 november 2020
Fijn, fantastisch en geweldig
Ervaring:

In ruim 12 jaar tijds met mijn 3 honden nooit tevergeefs een beroep op jullie gedaan. Vooral in de minder mooie momenten, een ongeluk met 1 van onze honden, het overlijden van 2 honden in 2017 en 2019 zijn jullie van onschatbare waarde voor de hond en de hondenbezitter. Jullie denken mee en hebben een warm hart voor al onze honden gehad. En nog steeds voor die ene bijzondere hond die nog leeft maar waar nu zorgen om zijn. Weer werd er vandaag zoveel gedaan door Gilles om onze Noah er bovenop te helpen. Van onschatbare waarde voor de hondenbezitter. Onze dank is groot.

10
Aanbeveling: Ja
Totaal oordeel: 10
Klantvriendelijkheid: 10
Snelheid afspraak maken: 10
Deskundigheid / Vakmanschap: 10
Sfeer in de kliniek: 10
Nazorg: 10
anja rijssen dinsdag 29 september 2020
Top praktijk, geweldige dierenartsen!
Ervaring:

je wordt, zowel mens als dier, hartelijk ontvangen, goede uitleg van de behandeling of duidelijk antwoord op je vragen, en een correcte, vriendelijke afhandeling. Ze gaan voor de gezondheid van jouw dier, oors en tegens worden goed en duidelijk uitgelegd. Ze verstaan hun vak!

10
Aanbeveling: Ja
Totaal oordeel: 10
Klantvriendelijkheid: 10
Snelheid afspraak maken: 10
Deskundigheid / Vakmanschap: 10
Sfeer in de kliniek: 10
Nazorg: 10
Martijn Wierden maandag 7 september 2020
Kitten inenting
Ervaring:

Een geweldige ervaring bij deze dierenartsenpraktijk gehad. We kwamen voor een inenting voor onze nieuwe kitten. We werden keurig netjes geholpen. Ook kregen we een gratis kitten pakket erbij. Hele vriendelijke mensen met veel kennis en liefde voor dieren.

10
Aanbeveling: Ja
Totaal oordeel: 10
Klantvriendelijkheid: 10
Snelheid afspraak maken: 10
Deskundigheid / Vakmanschap: 10
Sfeer in de kliniek: 10
Nazorg: 10
Menno MEERSSEN zaterdag 22 augustus 2020
Betrokken en snel geholpen
Ervaring:

Op een vrijdagavond snel geholpen nadat onze aan de lijn lopende hond Sky in de poot gebeten was door loslopende hond. Te meer omdat we nog niet bekend waren met deze praktijk was het erg fijn dat de dierenarts onmiddellijk tijd voor ons had en de wond kon hechten. Top hoor!

8' 3
Aanbeveling: Ja
Totaal oordeel: 10
Klantvriendelijkheid: 10
Snelheid afspraak maken: 10
Deskundigheid / Vakmanschap: 10
Sfeer in de kliniek: 10
Rianne Strokap Rijssen dinsdag 4 augustus 2020
Deskundig en empathisch
Ervaring:

We werden telefonisch uitgevraagd en direkt uitgenodigd om met ons konijn te komen. Na deskundig onderzoek bleek behandeling niet haalbaar. Tijdens het afscheid overleed het konijn. De dierenarts gaf veel uitleg en reageerde met veel begrip. Consult hoefde zelfs niet betaald te worden.

10
Aanbeveling: Ja
Totaal oordeel: 10
Klantvriendelijkheid: 10
Snelheid afspraak maken: 10
Deskundigheid / Vakmanschap: 10
Sfeer in de kliniek: 10
Nazorg: 10

Dit is wat mensen over ons zeggen:

""Meer dan uitstekend!" Wendy Van Der Straat Rijssen
""Hart voor het dier" Gea Doldersum Lemelerveld
""Hart voor dieren." Bianca Ten Hove Rijssen
""Echt gastvrij voor hond en baasje." annemarie rijssen
""Uitstekende dierenartspraktijk" Audrey Almelo
Ontwerp en realisatie door: Bandwerk internet- en reclamebureau